ALD Automotive vrea sa vanda 90% din masini online

 

          Grupul ALD Automotive urmareste ca in urmatorii 3 ani sa ajunga sa vanda 90% din vehiculele returnate, prin platforma de vanzari online. Platforma a fost implementata in 19 tari, printre care si Romania, si presupune diverse variante de licitatie sau pret fix.
 
          In Romania, varianta utilizata implica licitatia inchisa, prin care cumparatorii vad doar lista autovehiculelor fara preturi de achizitie si trimit apoi ofertele proprii. La finalul licitatiei, castigatorul este determinat in functie de cea mai buna oferta de pret primita. In Spania sau Germania se utilizeaza varianta de licitatii deschise, prin care cumparatorii au acces la preturile oferite de restul cumparatorilor interesati, in timp ce in alte state exista varianta de lista cu preturi fixe, fara competitie intre cumparatori.
 
          In doi ani si jumatate de la lansarea platformei, grupul a inregistrat vanzarea a 100.000 de autovehicule uzate.